poniedziałek, 22 stycznia 2018

Zimowa aura kontra kolory

Nareszcie!

W Poznaniu śnieg przypruszył na dobre! Można ulepić bałwana, stoczyć bitwę na śnieżki, a nawet powrócić do lat dzieciństwa i wypróbować sanki, które naprawił Mąż ;D :D
Uwielbiam takie rodzinne niedziele, kiedy można spacerować zaśnieżonymi alejkami, a później wypić kubek herbaty z sokiem malinowym!
Zima to zazwyczaj  czas, kiedy wybieramy stonowane stylizacje ze względu na praktyczność...ale warto zaszaleć i zakupić choćby kolorową czapkę, szalik lub rękawiczki :D Pamiętajmy, że kolory maja ogromny wpływ na nasze samopoczucie! Podobno róż, który wybrałam do dzisiejszej stylizacji wprawia nas w radosny i optymistyczny nastrój :D

Jakie kolory wybieracie zimą? :D








 Płaszcz - Mohito
Sweter- SH
Spodnie - Allegro
Czapka - House
Torebka - Solar
Buty - Bonprix

Udostępnij ten wpis

7 komentarzy :

  1. Nieźle ogrywamy zimę tymi kolorami bo u mnie podobny wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda! Uwielbiam takie wyraziste czapki:) na mnie samej jakoś nie leżą i wydaje mi się że mi nie pasują ale lubię podziwiać na kimś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest rewelacyjny :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowa zima jest super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Na moim instagramie ruszył konkurs wygrywa 15 osób!
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz uroczo w tej czapce :D

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś :D
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :D
Zostaw po sobie ślad, a ja chętnie zajrzę do Ciebie :D

Teraz uśmiechnij się, przecież dzień może stać się jeszcze piękniejszy :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.