niedziela, 28 stycznia 2018

Zielono mi

Witajcie

 Pisząc ten post chodzi mi po głowie piosenka "Zielono mi ". Nucę ją juz od popołudnia :D Dlatego dzisiaj w roli głównej występuje sukienka właśnie w tym kolorze.
Nadal postanowiłam ogrywać zimę kolorami. Śnieg stopniał. Szaro, buro i ponuro. Czekam na Wiosnę. Tymczasem pozostaje mi kubek herbaty, ksiazka i morze kolorów szafie. Czy Wam tez przeszkadzają już grubsze zimowe okrycia? Hmmm. nie ma co narzekać, bo przecież to znak, że szara aura wygrała i nawet kolory tu nie pomogą. Jeśli bacznie śledzicie mojego Instagrama to doskonale wiecie, że tam jest ich więcej. :D Nie śledzicie? Wobec tego zapraszam:D Kliknijcie na ikonkę "Instagram", którą znajdziecie po prawej stronie karty.


PS. Jeśli nie macie pomysłu jak spędzić dzisiejszy wieczór polecam "Podatek od Miłości", o którym ostatnio głośno. Lekka komedia romantyczna, sarkastyczne poczucie humoru i Damięcki...tak Damięcki, dla którego warto pójść do kina :D Zaśmiewaliśmy się z Mężem do łez odnosząc wrażenie, że scenarzyści chyba nas kiedyś poznali osobiście :D Drodzy Panowie, którzy w tym momencie powiecie, że to film dla bab-znajdziecie też cos dla siebie.







Sukienka - TopShop - SH
Kurtka - Vero Moda
Torebka - Sinsay
Buty - CCC

Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

Świetnie,że tutaj jesteś :D
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :D
Zostaw po sobie ślad, a ja chętnie zajrzę do Ciebie :D

Teraz uśmiechnij się, przecież dzień może stać się jeszcze piękniejszy :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.