poniedziałek, 8 stycznia 2018

Bordowe kozaki

Witajcie!

Sezon przecen oficjalnie uważam za otwarty. Witryny sklepowe kuszą z daleka promocjami. Sama dałam ponieśc się szałowi wyprzedaży, ale w tym roku zrobiłam to można rzec z głową na karku. Najpierw zrobiłam przegląd szafy, a potem zdecydowałam się kupić rzeczy, które wcześniej miałam "upatrzone"....bo przecież kto nie lubi słowa WYPRZEDAŻ.
Jednak sezon wyprzedaży ma również swoje słabe strony i nie chodzi tutaj o niepełną rozmiarówkę, czy też uszkodzone modele. Według mnie najgorsze jest zachowanie klientów w sklepach. Trafiłam ostatnio przez przypadek na artykuł, gdzie autor bardzo trafnie opisuje zachowania konsumenckie w trakcie obniżek cen. Trafnie do bólu ocenia sytuacje. To, że kupujemy t-shirt za 20 zł czy też żakiet od Versace nie uprawnia nas do traktowania sprzedawcy jako osoby gorszego sortu. Szanujmy się nawzajem i pamiętajmy o tym. :D

Jak u Was wyglada sezon wyprzedaży?







Szal - H&M
Sukienka - New Yorker
Buty - Modna Stópka

Udostępnij ten wpis

3 komentarze :

  1. Przepiękne buty ! Ja na wyprzedażach byłam w grudniu. kupiłam niewiele.Szykowałam się na większe zakupy teraz w styczniu ale z powodu pracy mogę zapomnieć o tym pomyśle:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kozaki są mega podobne zamówiłam mojej mamie:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam! Flanelową koszulę w kratę przez internet z wyprzedaży. Założyłam, wyprałam... Nie wiem, czy lepiej teraz użyć jej jako szmaty do podłogi czy dać psu do legowiska :D

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś :D
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :D
Zostaw po sobie ślad, a ja chętnie zajrzę do Ciebie :D

Teraz uśmiechnij się, przecież dzień może stać się jeszcze piękniejszy :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.