niedziela, 4 lutego 2018

Kolor czerwony i sweter oversize...czyli mój must have w szafie

Czekam na Wiosnę...z niecierpliwością wypatruję pierwszych promieni słonecznych i przebiśniegów.
Nie należę do osób, które wiecznie narzekają, więc postanowiłam, że nie dam się pokonać pogodzie i poszukam jej plusów. Otóż dość szybko znalazłam kilka :D
1. Można otulić się kocem, zaszyć z kubkiem herbaty i przeczytać kolejną książkę.
2. Kiedy za oknem pada deszcz możemy spotkać się ze znajomymi ...i zorganizować  turniej gier planszowych.
3.  Plucha za oknem to dobry czas, żeby zaplanować kolejne podróże-małe lub duże :D
4. Można nosić wielkie, ciepłe oversizowe swetry...najlepiej te kolorowe :D
5. Zamiast narzekać ubierzmy buty, kurtki, czapki i spędźmy czas z kimś kogo dawno nie widzieliśmy-Babcią, Przyjaciółką lub inną osobą ważną w naszym zyciu :D

A Wy jaki macie sposób na pokonanie smutnej aury za oknem?










Sweter - Allegro
Spódnica - Bershka
Udostępnij ten wpis

4 komentarze :

  1. Pięknie wyglądasz!
    Dla mnie w taki dni książka, koc i gorąca herbata w ulubionym kubku <3
    Milej niedzieli !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sweter sama uwielbiam czerwień

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta stylizacja, ale przyciągająca oko. Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś :D
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :D
Zostaw po sobie ślad, a ja chętnie zajrzę do Ciebie :D

Teraz uśmiechnij się, przecież dzień może stać się jeszcze piękniejszy :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.