wtorek, 2 stycznia 2018

Witajcie w Nowym Roku!

Witajcie w Nowym Roku! :D

Czy Wy równiez traktujecie nowy, nadchodzący rok,  jako kartę, którą mozna zapełnić kolorami? Ja  juz nie mogę się doczekać, aż pomaluję ją paletą barw:D Nie mam postanowień na nadchodzący rok. W poprzednich latach również nie miałam...bo przecież nie ma się co oszukiwać..dotrwam z nimi do 8 stycznia...nie nadchodzącego grudnia:D Będę jadła słodycze w ilości takiej, żeby zęby nadal były na swoim miejscu bez dziur...bo przecież je jadam :D Będę ćwiczyła, bo przecież ćwiczę!!!!...a że moje ćwiczenia ograniczają się na chwilę obecną do podskakiwania ze szczęścia i turlania się ze śmiechu ...myślę, że tylko jedna osoba zmobilizuje mnie do ruszenia tyłka! Nie ma z tym nic wspólnego Ewa Chodakowska, czy też Anna Lewandowska...światopogląd odnośnie podejścia do siebie, wiary w swoje możliwości oraz zadbania o własną rzyć mamy z Qczajem podobny :D Jeśli nie wiecie kto to Qczaj włączcie jego Instastory, a gwarantuję, że codziennie rano będziecie śmiali się w tramwaju, aucie czy też ...gdzekolwiek chcecie :D
Chwileczkę, ale miało nie być postanowien!
Uchylę Wam rąbka tajemnicy, że jedno postanowienie z góry mam ustalone co roku i dotrzymuję go -czytanie książek. W zeszłym roku udało się przeczytać 27, w tym roku chciałabym przeczytać conajmniej 26.

A Wy macie jakieś Postanowienia Noworoczne?







Czapka - Sinsay
Płaszcz - Mohito
T-shirt - Asos
Kardigan - Lemoniade.pl
Torebka - Solar
Buty - Bonprix


Udostępnij ten wpis

6 komentarzy :

  1. Podskakiwanie ze szczęścia i turlanie się ze śmiechu ;D Najlepszą formą treningów! ;D Ujęłaś to z tak pozytywną energią, że aż przyłączę się do Ciebie, a co! Moim postanowieniem noworocznym jest być szczęśliwą, czuć się wolną i rozwijać się ;)
    Samych wspaniałości dla Ciebie w tym nowym roku! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka słodka czapeczka

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak co roku postanowiłam sobie paręę rzeczy, ale w tym roku takie bardziej racjonalne, małe sprawy, które da się wcielić w życie.
    Czytanie książek to bardzo dobre postanowienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnych postanowień, o których zapomnę drugiego dnia! Musiałabym chyba zapisać je na każdej ścianie i wytatuować na ręce, żeby pamiętać, co sobie postanowiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś :D
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :D
Zostaw po sobie ślad, a ja chętnie zajrzę do Ciebie :D

Teraz uśmiechnij się, przecież dzień może stać się jeszcze piękniejszy :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.