piątek, 22 grudnia 2017

Magia Świąt tuż, tuż...

Witajcie Kochani!

Jak wyglądają Wasze przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia? Ja już z niecierpliwością wyczekuję Pierwszej Gwiazdki! Dzisiaj zabieram się z wielka przyjemnością za pakowanie prezentów. Co roku obiecuję sobie, że zacznę poszukiwania tych idealnych w listopadzie...i co roku dopinam wszystko na ostatni guzik przed samą Wigilią. Choinka mieni się z daleka, a lampek u nas i dekoracji w tym roku tyle, że Mikołaj zapewne nie przegapi sygnałów świetlnych :D Jutro pieczenie ciast i ...chyba można uznać, że wszystko gotowe! Hmmm....mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam!

A jak to wygląda u Was? Przedświąteczna gorączka czy raczej błogi spokój ?:D

Wesołych Świat! :D









Sukienka - Vubu
Kurtka - Only
Torebka - Sinsay
Botki - CCC

Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

  1. Piękna i radosna ! ;)
    U mnie nadal błogi spokój i mam nadzieję, że taki zostanie. Międzyczasie jakieś ciasto dochodzi do siebie i ryba skwierczy na patelni ;D
    Wesołych Świąt dla Ciebie ! ;*

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś :D
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :D
Zostaw po sobie ślad, a ja chętnie zajrzę do Ciebie :D

Teraz uśmiechnij się, przecież dzień może stać się jeszcze piękniejszy :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.