czwartek, 7 grudnia 2017

Czerwień nie dla mnie?

Czerwień nie dla mnie ? Jak to?! Przecież to mój ukochany kolor. Bez czerwonej szminki czuję się nie do końca wystylizowana, a czerwona sukienka wisi w mojej szafie w ilości 4 sztuk! ...wiec dlaczego ta czerwień nie dla mnie?
Sezon Świąteczny uważam za otwarty. Na każdej wystawie sklepowej i Galerii Handlowej naszą uwagę przykuwają girlandy i ruchome mikołajkowe figurki :D. Uwielbiam okres przedświateczny. Nawet zagorzali przeciwnicy i maruderzy dają się ponieść Magii Świat choć w najmniejszym stopniu...ale, ale jak to się ma do czerwieni, o której wspominałam na początku?
Czerwień prócz tego, że wpisuję się idealnie w ten wyjątkowy czas, to w tym sezonie jest jednym z wiodących trendów. Jest jej sporo w sklepach co mnie bardzo cieszy, jednak nie należę do osób, która ślepo podąża za trendami. Na kolację Wigilijną wybieram w tym roku morski odcień sukienki, a czerwień pozostanie na ustach....a Ty co wybierasz? :D







Sukienka  - SH - Zernisan
Buty - Bershka
Udostępnij ten wpis

6 komentarzy :

  1. Też stawiam na czerwień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. amazing combo :)

    NEW REVIEW POST | LIERAC: RADIANCE TONIC // THAT CHANGED MY ROUTINE.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor ! ;)
    Lubię nosić czerwień, ale na święta też ubieram się w inne kolory ;D W tym okresie ten odcień pozostawiam na ozdoby, Mikołaja i prezenty ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie wiem co założę, ale podoba mi się kolor sukienki :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś :D
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :D
Zostaw po sobie ślad, a ja chętnie zajrzę do Ciebie :D

Teraz uśmiechnij się, przecież dzień może stać się jeszcze piękniejszy :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.