niedziela, 26 listopada 2017

Niedziela dzień lenia..ale nie dla nas!

Pogoda nadal nas nie rozpieszcza, ale to nie powód, żeby siedzieć w domu na kanapie! O nie! U nas dzisiaj spacerowo mimo wiatru, który utrudniał sesję.
Gdyby ktoś powiedział mi jeszcze rok temu, że zamieszka z nami mały buldog francuski nie uwierzyłabym. Tym bardziej kiedy zjawił sie u nas w domu mały Rambo byłam pełna obaw czy zaakceptujemy się wzajemnie. Dziś śmiało odpowiadam, że mimo psot tego psiaka nie wyobrażam sobie juz życia bez niego. Codziennie rano i po powrocie z pracy wita mnie biegająca kula szczęścia:D Pogryzione krzesło i mój nowy płaszcz wynagradza nam bezgraniczna miłość i przywiązanie. Oto Rambo w swojej okazałości :D

Miłego Dnia Kochani :D










Marynarka - Reserved
Koszula - Sinsay
Spodnie - Allegro
Botki - Bonprix

Udostępnij ten wpis

5 komentarzy :

Świetnie,że tutaj jesteś :D
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :D
Zostaw po sobie ślad, a ja chętnie zajrzę do Ciebie :D

Teraz uśmiechnij się, przecież dzień może stać się jeszcze piękniejszy :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.