piątek, 4 maja 2018

Różowa marynarka

Witajcie

Dzisiaj przychodzę do Was z różową marynarką w roli głównej. Szpilki pełnią istotną role w mojej garderobie, jednak dlaczego nie możemy ich zamienić czasami na sportowe obuwie?:D...wiec tym razem dokonałam zmiany :D
Główna bohaterka przykuła moja uwagę na wystawie jednego second handu znajdujacego się na poznańskiej Wildzie. Kosztowała niecałe 15 zł!!! Już wiem, że będzie jedna z moich ulubionych w sezonie wiosenno-letnim:D

Macie w swojej szafie takie perełki?













Marynarka - Second Hand
T-shirt - Sinsay
Jeansy - Allegro
Apaszka - New Yorker
Buty - Vans

Udostępnij ten wpis

2 komentarze :

  1. Uwielbiam połączenie marynarki ze sportowym płaskim obuwiem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś :D
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :D
Zostaw po sobie ślad, a ja chętnie zajrzę do Ciebie :D

Teraz uśmiechnij się, przecież dzień może stać się jeszcze piękniejszy :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.