piątek, 13 października 2017

Czarny kombinezon alternatywa dla małej czarnej

Witajcie !

Kombinezon. Hmm...
Czy tez tak macie, że w pierwszej kolejności na przyjęcie poszukujecie sukienki?...a co gdyby  zastąpić ją głównym bohaterem dzisiejszego postu?  Mimo, że jestem zwolenniczka wygodnych, sukienkowych stylizacji od jakiegoś czasu polubiłam alternatywną dla niej wersję kombinezonu...ba! potrafię nawet zastąpić nim klasyczna małą czarną .
Zdradzę Wam pewien sekret. Model, który prezentuje Wam dzisiaj kosztował całe 6zł. To taki mój mały projekt second hand :D Wybaczcie zagniecenia na mojej "perełce", która niestety w drodze na sesję uległa im dość mocno.

Jak Wam się podoba takie modowe rozwiązanie? Nosicie kombinezony?







Kombinezon - SH
Buty - Bershka
Udostępnij ten wpis

6 komentarzy :

  1. WOW! No ten kombinezon robi wrażenie :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz, te falbanki są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wuooaaa! Wygląda fenomenalnie ! Ja uwielbiam kombinezony, ale krótkie. Na długie jakoś nie mam odwagi lub nie czuję się w nich dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon może mnie praktyczny w noszeniu ale za to jest dobrą alternatywą dla sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie perełki :D Sama buszuję często po second handach:). Świetny zakup! Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś :D
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :D
Zostaw po sobie ślad, a ja chętnie zajrzę do Ciebie :D

Teraz uśmiechnij się, przecież dzień może stać się jeszcze piękniejszy :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.