sobota, 16 września 2017

Wrześniowa stylizacja w obiektywie

Witajcie

Czas  wyjąć z szafy grubsze swetry, botki i kozaki...ale ja chwytam jeszcze resztki słońca i chyba to juz ostatnie dni kiedy ubieram baleriny. Jestem ciepłolubna  i nóżki powoli marzną :D
Dzisiaj prezentuję Wam stylizację z moją ukochana czerwoną spódnicą, która stanowi mój niezbędnik w szafie. Zauważyłam, ze w tym sezonie w kolekcjach sieciówek króluje czerwień. To dobry znak, bo to właśnie ona należy do moich ulubionych kolorów...choc zaprzyjaźniłyśmy się już dawno :D

A Wy macie swoich faworytów wśród kolorów tego sezonu jesienno / zimowego? :D








Bandana - New Yorker
Bluzka - Solar
Ramoneska - Vero Moda
Spódnica - New Look
Torebka - Sinsay


Udostępnij ten wpis

4 komentarze :

  1. Wooow! Całe połączenie jest genialne! Bardzo podoba mi się spódnica razem z czarną ramoneską <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) wszystko idealnie pasuje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnica jest fantastyczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to bym chciała założyć żakiet bez obawy, że zaraz będą na nim mleczne ulewanki :D

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś :D
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :D
Zostaw po sobie ślad, a ja chętnie zajrzę do Ciebie :D

Teraz uśmiechnij się, przecież dzień może stać się jeszcze piękniejszy :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.