piątek, 21 lipca 2017

Grochy, groszki, kropki, kropeczki

Witajcie

Przyznaję oficjalnie...mam słabość do wszelkich grochów, groszków, kropek i kropeczek. To mój faworyt wśród printów. Dlatego, to własnie sukienkę z tym wzorem wybrałam na kolejne w tym sezonie przyjęcie weselne :D Całość uwieńczyłam czerwonymi butami na wyższym obcasie.

Pierwszy raz miałam przyjemność gościć w uroczym i klimatycznym Żaganiu położonym w województwie lubuskim. Przyznam szczerze, że zakochałam się w tamtych terenach i z chęcią wrócę niebawem na dłużej. Jeśli wybieracie się w podróż do województwa lubuskiego zapewniam Was, że warto odwiedzić to miasto. :D
 Kto śledzi mój Instagramowy profil wie, że ciekawostki z nowo odwiedzonych miejsc, informacje dotyczące książek oraz stylizacje można zobaczyc na moim Instastory. Zapraszam :D

A tymczasem przenieśmy się na sesje przy Farze Poznańskiej...









Sukienka - Allegro - Awama Fashion
Buty - NN



Udostępnij ten wpis

8 komentarzy :

  1. Pięknie ;) Sukienka idealnie współgra w tej scenerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a lovely blue-red combination °₊·ˈ You look so cute!

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza jest bardzo dziewczeca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pin up <3
    Wyglądasz mega kobieco a sukienka z czerwonymi szpilkami wygląda pięknie. Masz śliczny uśmiech. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Ja z kolei nie przepadam za kropkami i groszkami:D Także słyszałam, że Żagań to przepiękne miasto, no i nazwę ma też uroczą. Niestety ja tam nie byłam, ale może kiedys sie uda:) Pięknie wyglądałaś w tej sukience, a szpilki czerwone bardzo pasowaly.:)
    Pozdrawiam!:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś :D
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :D
Zostaw po sobie ślad, a ja chętnie zajrzę do Ciebie :D

Teraz uśmiechnij się, przecież dzień może stać się jeszcze piękniejszy :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.