piątek, 30 czerwca 2017

Second hand- perełki modowe czy kicz ?

Witajcie!

W dzisiejszym poście chciałabym poruszyć wątek zakupów w second handzie. Obserwując nasze społeczeństwo odnoszę wrażenie, że każdy chciałby wyglądać rewelacyjnie, a wydawać mało. Większość jednak twierdzi, że te opcje ze sobą kolidują. Otóż ,nic bardziej mylnego. Wystarczy odrobina kreatywności ,aby  z rzeczy, która pośród wieszaków wydaje się mało atrakcyjna stworzyć ciekawą stylizację. Wystarczy chcieć.
Często słyszę pytania gdzie kupiłam daną rzecz,po czym kiedy skrupulatnie odpowiadam, ze tym razem padło na second hand widzę niedowierzające spojrzenia. Zastanawia mnie fakt, dlaczego wstydzimy się zakupów w tym miejscu. Z czego to wynika?...przecież to miejsce, gdzie możemy nabyć unikaty modowe!

Pamiętajmy jednak, żeby nie popaść w zakupowy szał...będąc w second handzie zapamiętaj jedno hasło "Nie-to się nie przyda do domu! Szukasz unikatu!" :D Nie udało się tym razem ? Trudno. Spróbuj innego dnia. Nie przepełniaj szafy.

A Wam z czym się kojarzy second hand?
Perełki modowe czy raczej kicz?










Kombinezon - SH- Cutie  ( szukaj tutaj)
Torebka - Solar
Buty - Bershka


Udostępnij ten wpis

8 komentarzy :

  1. Zjawiskowy kombinezon! ;)
    Podoba mi się to, co napisałaś, że nie przyda się do domu ;d w second handach warto szukać unikatów i świetnych, ale tanich kreacji. Co bardzo często kończy się kolejną bluzką "na co dzień" ;D
    Piękność !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna stylizacja!
    Mi przy dziecku duzo latwiej z dluga grzywka, chociaz lubie ja miec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny jest ten kombinezon, chciałam kupić podobny w mohito ale rozmiary wypadały duże :(

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko <3 Stylizacja bardzo mi się podoba :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kombinezon! Ja kilka perełek w sh znalazłam, ale wiadomo, nic na siłę, więc jak nie widzę ciekawych rzeczy to po prostu odpuszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 90% mojej gaerderoby pochodzi z sh. Nie wyobrażam sobie zakupów nigdzie indziej! Zawsze znajduję oryginalne, dobrej jakości i nie zniszczone ubrania, które służą mi przez wiele sezonów!

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś :D
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :D
Zostaw po sobie ślad, a ja chętnie zajrzę do Ciebie :D

Teraz uśmiechnij się, przecież dzień może stać się jeszcze piękniejszy :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.